sobota, 8 kwietnia 2017

Kochane Czytelniczki, kochani Czytelnicy!

Niełatwo przyszło mi podjąć tą decyzję, Łowca jest moim pierwszym blogiem, pierwszą historią, którą odważyłam się z Wami podzielić. Jednak wychodzę z założenia, że jeśli już za coś się biorę, to robię to na 100 procent, daję jak najwięcej z siebie. Analizując ostatnie posty ( choć może było ich niewiele), doszłam do wniosku, że opowiadanie jest pod wieloma aspektami niedopracowane; fabuła powinna wyglądać nieco inaczej, wizerunki bohaterów nie są dokładnie takie, jakie chciałabym, żeby były, niektóre wątki powinny być bardziej rozbudowane, inne- usunięte lub poruszone znacznie później. Majac to wszystko na uwadze, zdecydowałam zawiesić Łowcę, mam nadzieję, że nie na zawsze. Być może wrócę jeszcze do tej historii, starając się wtedy pokazać wszystko nieco inaczej, lepiej. Z tego powodu na razie nie usuwam domeny, pozwalając, by Łowca na razie istniał w dotychczasowej postaci. 
Jednocześnie, chciałabym bardzo, bardzo podziękować Wam, drodzy Czytelnicy, za Waszą obecność tutaj, każdy komentarz i szczerą ocenę. Wasze słowa, a czasem nawet same odwiedziny niejednokrotnie dodawały mi skrzydeł, za co również bardzo Wam dziękuję. Jeśli macie ochotę zobaczyć mnie nieco z innej strony, zapraszam tutaj.

Do zobaczenia! 
Nav.y Blue

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Popular Posts

Obsługiwane przez usługę Blogger.